De moderne lezer is 24 op 7 op zoek naar kwalitatieve content, die de feiten op een engaging manier vertelt, zowel offline als online. In deze digitale tijden ontmoet feit dus verhaal, wat zorgt voor een persoonlijke betrokkenheid van de lezer.
Fokus maakt hierbij het verschil. Als kwaliteitsmerk van Smart Media Agency, waaronder het allround agency themacampagnes publiceert, zorgt Fokus voor een klare blik op diverse thema’s en sectoren (Bvb. Fokus IT, Moderne Stad, Mijn Huis, Mijn Kind, Legal Success en vele anderen). Op deze manier licht Fokus samen met experts in het vak steeds uitdagingen en oplossingen uit, trends en vaste waardes. Dit doen we in samenwerking met sterke partners zoals Knack, De Standaard, Het Nieuwsblad en de Krant van West-Vlaanderen om lezers te inspireren en ze op grote schaal te informeren, steeds met niche als doel.
Dit alles, gecombineerd met een omni-channel aanpak (zie fokus-online.be), maakt van Fokus een onmisbare speler in het content marketing-veld. Met de inhoud van een vakblad en het bereik van een dagblad, hebben we één ambitie: kwaliteitsvolle content tot bij de juiste lezer brengen. Zo inspireren we niet enkel lezers, maar bouwen we door middel van krachtige storytelling elke dag mee aan sterke merken. “Because, in the end, it’s all about the story”.
Laatste artikels
-
Carrière Claeys: ‘Generatie jobhoppers?’
-
Carrière Het geheim van een gezonde werkomgeving
-
Carrière Verantwoorde crowdfunding: Vele kleintjes maken één groot
-
Carrière Vrijwilligers leren skills die ze ook kunnen inzetten op de werkvloer
-
Interview Elke Jeurissen & Koen Dewettinck: “Een inclusief leider weet: ik ben niet de facto de norm”
-
Carrière Fairtrade: Hoe behulpzaam zijn labels om duurzaam te winkelen en te werken?
-
Carrière Hoe GenAI integreren om een toekomstbestendige workforce te creëren?
-
Carrière Greenwashing: “Doe wat je zegt, en zeg wat je doet”
-
Carrière Coppens: ‘Meer diversiteit op de werkvloer? Meer welvaart!’
-
Smart Partner Zo pas je je skincare routine aan aan de lente