De moderne lezer is 24 op 7 op zoek naar kwalitatieve content, die de feiten op een engaging manier vertelt, zowel offline als online. In deze digitale tijden ontmoet feit dus verhaal, wat zorgt voor een persoonlijke betrokkenheid van de lezer.
Fokus maakt hierbij het verschil. Als kwaliteitsmerk van Smart Media Agency, waaronder het allround agency themacampagnes publiceert, zorgt Fokus voor een klare blik op diverse thema’s en sectoren (Bvb. Fokus IT, Moderne Stad, Mijn Huis, Mijn Kind, Legal Success en vele anderen). Op deze manier licht Fokus samen met experts in het vak steeds uitdagingen en oplossingen uit, trends en vaste waardes. Dit doen we in samenwerking met sterke partners zoals Knack, De Standaard, Het Nieuwsblad en de Krant van West-Vlaanderen om lezers te inspireren en ze op grote schaal te informeren, steeds met niche als doel.
Dit alles, gecombineerd met een omni-channel aanpak (zie fokus-online.be), maakt van Fokus een onmisbare speler in het content marketing-veld. Met de inhoud van een vakblad en het bereik van een dagblad, hebben we één ambitie: kwaliteitsvolle content tot bij de juiste lezer brengen. Zo inspireren we niet enkel lezers, maar bouwen we door middel van krachtige storytelling elke dag mee aan sterke merken. “Because, in the end, it’s all about the story”.
Laatste artikels
-
Gezondheid Nieuwe aanbieders wegwijs maken in het zorglandschap
-
Gezondheid Nederland drukt stempel op de kaart van innovatieve farmacie
-
Business Gabriëlle Speijer: Fundamenten voor een digital (pandemic) preparedness
-
Business Corona als katalysator voor digitale zorg
-
Gezondheid Peter Joosten: Revolutionaire innovatie in de zorg en ethiek
-
Gezondheid Helden van de zorg
-
Gezondheid Samenwerken in de zorgketen loont
-
Gezondheid Een doordachte zorgroute, op maat gemaakt
-
Gezondheid Bedrijfsvoering als fundament voor de zorgorganisatie
-
Gezondheid Mariëlle Bartholomeus: Toekomstbestendige zorg, op naar 2030