De moderne lezer is 24 op 7 op zoek naar kwalitatieve content, die de feiten op een engaging manier vertelt, zowel offline als online. In deze digitale tijden ontmoet feit dus verhaal, wat zorgt voor een persoonlijke betrokkenheid van de lezer.
Fokus maakt hierbij het verschil. Als kwaliteitsmerk van Smart Media Agency, waaronder het allround agency themacampagnes publiceert, zorgt Fokus voor een klare blik op diverse thema’s en sectoren (Bvb. Fokus IT, Moderne Stad, Mijn Huis, Mijn Kind, Legal Success en vele anderen). Op deze manier licht Fokus samen met experts in het vak steeds uitdagingen en oplossingen uit, trends en vaste waardes. Dit doen we in samenwerking met sterke partners zoals Knack, De Standaard, Het Nieuwsblad en de Krant van West-Vlaanderen om lezers te inspireren en ze op grote schaal te informeren, steeds met niche als doel.
Dit alles, gecombineerd met een omni-channel aanpak (zie fokus-online.be), maakt van Fokus een onmisbare speler in het content marketing-veld. Met de inhoud van een vakblad en het bereik van een dagblad, hebben we één ambitie: kwaliteitsvolle content tot bij de juiste lezer brengen. Zo inspireren we niet enkel lezers, maar bouwen we door middel van krachtige storytelling elke dag mee aan sterke merken. “Because, in the end, it’s all about the story”.
Laatste artikels
-
Smart Partner Vijf fashion trends die bewijzen dat country lifestyle dit najaar helemaal terug is
-
Fokus Podcast De kracht van voedingssupplementen
-
50+ 3 Vragen aan… Jan de Smedt, Licht en Liefde
-
50+ 3 Vragen aan… Joris Geerts, Health Mate
-
50+ Last van de menopauze? Deze tips helpen u (en uw partner) erdoor
-
50+ Oude gewoontes verleren we niet, tenzij op karakter
-
50+ Torfs: ‘Afscheid als CEO: een nieuw kruispunt’
-
50+ Beleggen als vijftigplusser: ‘Laat je niet gek maken door beurskoersen van blitse technologiebedrijven’
-
50+ Vrijwilligerswerk geeft mijn vrije tijd een diepere betekenis
-
50+ Actieve senioren: Zij blijven actief door voluit voor hun passie te gaan