Goed doel

Smart Media plant ‘Seeds of Happiness’

Iedereen is verteller van verhalen. Of je die nu omzet in woorden, beelden of ze gewoon beleeft: ieder verhaal is uniek en verdient het om verteld te worden. De Seeds of Happiness-campagne van Smart Media Agency is maar één manier om impact te creëren door middel van verhalen. 

Iedereen is verteller van verhalen. Of je die nu omzet in woorden, beelden of ze gewoon belééft: ieder verhaal is uniek en verdient het om verteld te worden. De Seeds of Happiness-campagne van Smart Media Agency is maar één manier om impact te creëren door middel van verhalen. 

 

Smart Media Agency biedt een uitgebreid platform aan voor al die verhalen: in print, video, podcast of via onze social mediakanalen. Wij zijn contentmakers in hart en nieren, maar daarnaast ook community builders, altijd op zoek naar wat mensen raakt en connecteert met elkaar. En dat zetten we altijd om in verhalen, mét impact.

Omkadering dankzij storytelling

Jammer genoeg is het zo dat enkele community’s niet de aandacht krijgen die ze verdienen, of vaak zelfs nodig hebben. Denk aan kansarme kinderen, eenzame ouderen, chronisch zieken… Het lijstje is niet kort. Hun speelveld is niet bijster groot, hun platform in veel gevallen al te passief – vaak wegens te weinig middelen of een gebrek aan omkadering of visie. Daar willen we bij Smart Media graag (deels) verandering in brengen. Dat door gebruik te maken van de tool die we als geen ander hanteren: storytelling.

“Door verhalen te vertellen kunnen we niet enkel iets doen voor zij die het moeilijk hebben, maar ook anderen aanzetten om zelf hun zaadjes van geluk te planten.”

Bouwstenen van geluk

Met onze liefdadigheidscampagne ‘Seeds of Happiness’ willen we iets teruggeven aan de mensen van onze gemeenschap die het moeilijk hebben om zelf aan hun verhaal een happy end te breien. Aan zij die niet de kansen hebben gekregen die de meesten van ons wel hebben weten vergaren. Met deze contentmarketingcampagne planten we bouwstenen van geluk, en we vertellen verhalen opdat het bij eenieder kan bloeien. Ook bij diegenen die graag een stuk van hun eigen geluk willen delen met anderen.

Storytelling met impact definieert zich door de mogelijkheid om emoties op te wekken bij mensen; zodat ze besluiten actie te ondernemen, of hun denkwijze aanpassen, dingen in vraag stellen of kennis bewust wensen uit te breiden. Met Seeds of Happiness willen we simpelweg een glimlach op iemands gezicht krijgen. De schoonheid in kleine dingen helpen zien. ‘Beat yesterday’ is een van de kernwaarden van Smart Media en dat zullen we dan ook uitgebreid ter harte nemen: morgen wordt een betere dag. En door verhalen te vertellen kunnen we niet enkel iets doen voor zij die het moeilijk hebben, maar ook anderen aanzetten om zelf hun zaadjes van geluk te planten.

Graag meer weten over onze Seeds of Happiness-campagne? Stuur dan een mailtje naar tara.troch@smartmediaagency.be. 

Seeds Of Happiness logo_Smart Media Agency

21.12.2020
door Fokus-online.be

Ontdek meer

Vorig artikel
Volgend artikel