heytens
Bouwen & Wonen

Drie vragen aan… Heytens

07.08.2019
door Fokus Online

Hoe maakt een raamdecoratiewinkel, zoals Heytens, zich op voor de toekomst?

“Als specialist in raamdecoratie – een van de weinige winkels die trouwens nog binnen een niche handelt – richten wij onze winkels tegenwoordig veel vaker in volgens een jong en modern concept. Dat wil zeggen: heel ruim en met heel veel licht.”

Wat zijn de opmerkelijke, nieuwe producten?

“Venetiaanse stores en rolgordijnen zijn erg populair tegenwoordig. Ze komen vaak in hoogkwalitatieve materialen die makkelijk te onderhouden zijn. Die producten beantwoorden aan de behoefte van nieuwe constructies: zo worden ramen steeds groter en hoger. Ons assortiment heeft bijvoorbeeld ook het voordeel van een bewegingsmotorisatiesysteem te hebben, met afstandsbediening en app.”

Hoe kun je je onderscheiden van de concurrentie?

Internet is de grootste concurrent, maar op maat gemaakte kwaliteit en service blijven sterke troeven. In raamdecoratie komt meestal heel wat meer bij kijken dan mensen denken, er komen heel wat technische aspecten bij kijken. Alleen al correct maten opnemen en de beste oplossingen kiezen voor ieder raam, dat is bijvoorbeeld lang niet zo evident als mensen denken.”

Vorig artikel
Volgend artikel