5.8 C
Antwerp
10 december 2018

6 redenen waarom je een jacuzzi moet hebben
6
.

Een jacuzzi zorgt steevast voor een instant vakantiegevoel. Een plons in het warme water en je voelt je meteen volledig zen. De ongedwongen gezelligheid van een jacuzzi, de “onthaasting”, geen openbaar zwembad of wellnessinstituut ontsnapt eraan. De laatste jaren duiken jacuzzi’s ook steeds vaker op bij mensen thuis. De trend om meer van je tuin te genieten en er een plek van te maken waar je tot rust kan komen, zet zich door. Van de houtgestookte hot tub tot de opblaasbare spa, ze vinden vlot hun weg naar de tuin.

Wij geven je alvast 6 redenen waarom ook jij een jacuzzi in huis moet hebben.

Relax in zomer én winter

In België heerst een gematigd klimaat. Dus ook al lijkt een zwembad in de tuin wel een leuk idee, jaarlijks krijgen we heel wat guur weer en regen over ons heen. Het aantal dagen per jaar waarop je in ons Belgenlandje aan je zwembad kan liggen zonnen, zijn dus vaak op één hand te tellen. En wil je je zwembad verwarmen, dan volgt gegarandeerd een gepeperde energierekening. In een jacuzzi, daarentegen, vind je zowel verfrissing tijdens de warmste zomerdagen als een gezellige dosis warmte in putje winter. Het water is makkelijk te verwarmen tot een temperatuur van 40°, koukleumen hoeven dus niets te vrezen!

Kies voor betaalbare luxe

De tijd dat enkel de happy few zich een jacuzzi konden veroorloven, is voltooid verleden tijd. Tegenwoordig heb je voor 400 euro al een opblaasbaar basismodel. Afhankelijk van de grootte, het gebruikte materiaal en de vele toeters en bellen – denk aan airjet, hydrojet, verlichting – kan de prijs sterk variëren. Kies je dus voor en kleine jacuzzi voor een tête-à-tête of voor een XL-model om met de volledige groep vrienden van te genieten?

Geniet zelfs op een klein terras

Na een blik op het enorme aanbod kan je meteen het beeld van de jacuzzi in een gigantische villatuin opbergen. Ook in een kleine stadstuin, of zelfs een rooftop terras, komt een jacuzzi perfect tot z’n recht. Een oppervlakte van 4m² is voldoende om je eigen zen-plekje te creëren.

Breng kleur in je leven en tuin

Felroze lounge zetels op je terras, met bijhorende bijzettafeltjes en lampionnen? Een minimalistisch tuinhuis met ledverlichting, centraal tussen de buxussen? Met je tuin doe je wat jij wil. Een rode, blauwe, witte of zwarte jacuzzi, modern of klassiek, rond of vierkant… Zolang het past in het totale plaatje, kan je eigenlijk weinig verkeerd doen. Laat die fluo jacuzzi maar komen!

Verjaag de stress

Je komt thuis na een drukke werkdag. Na het eten stop je de kinderen in bed of ruim je nog wat op. En daarna, tijd voor ontspanning! In plaats van een hele avond in je onesie voor televisie te hangen, is het hoog tijd voor iets anders. Met een jacuzzi in huis hoef je zelfs de deur niet uit te gaan. Badjas aan: check! Teenslippers: check! Sfeerverlichting: check!

Verwen je lichaam

Een half uurtje in de jacuzzi is niet alleen leuk en heerlijk ontspannend. Het is ook gezond en kan wonderen doen voor je lijf! Het warme water verlicht spier- en gewrichtspijnen, de massage door de hydrojets zorgt dan weer voor een betere bloedsomloop. Je spieren ontspannen zich, je voelt je goed in je vel. Mens sana in corpore sano is voortaan jouw levensmotto! [td_smart_list_end]

Meer over Bestway.

Welkom bij Bestway. Ons bedrijf wijdt zich aan het ontwikkelen, produceren en verkopen van hoogwaardige en innovatieve producten voor sport en vrije tijd. Ons productassortiment beslaat een overvloed aan verschillende producten om tegemoet te komen aan mensen met allerlei levensstijlen. Van surfplanken, bovengrondse zwembaden en spa’s, luchtbedden, tot zeewaardige opblaasboten en gewone opblaasbare zwemproducten, wij voorzien de hele markt van opblaasproducten. Bij Bestway geloven we dat tevreden klanten de sleutel zijn tot een lang leven van het bedrijf. Dit wordt bereikt via ons verticaal geïntegreerde bedrijfsmodel om de meest kostenefficiënte producten voor onze klanten te produceren. Om al onze klanten een 100% tevredenheidsgarantie te garanderen, werken verschillende Bestway-afdelingen samen aan bedrijfsstrategieën en oplossingen. Dat zijn bijvoorbeeld ons Technologiecentrum, Centraal laboratorium, Kwaliteitscontrolecentrum, Verticaal geïntegreerde productiesysteem en het opzetten van Bestway Klantenservicecentra op de belangrijkste continenten. Er worden Bestway-producten verkocht en ondersteund in meer dan 80 landen over de hele wereld. Bestway is opgericht in 1994 en is gespecialiseerd in de bevoorradingsketen van opblaasbare vrijetijdsproducten, watersportproducten, bovengrondse zwembaden en andere outdoor-vrijetijdsproducten. Met een verticaal geïntegreerde productie, houdt Bestway zich bezig met Onderzoek & Ontwikkeling, Productie, Verkoop en Logistiek. Op dit moment vertegenwoordigt Bestway ongeveer 25% van de wereldmarkt van de sector.

Bestway is opgericht in 1994 en is gespecialiseerd in gespecialiseerd in de bevoorradingsketen van opblaasbare vrijetijdsproducten, watersportproducten, bovengrondse zwembaden en andere outdoor-vrijetijdsproducten. Je vindt onze producten in meer dan 80 landen over de hele wereld, van surfplanken, bovengrondse zwembaden en spa’s, luchtbedden, tot zeewaardige opblaasboten en gewone opblaasbare zwemproducten. Om al onze klanten 100% tevreden te stellen, werken verschillende Bestway-afdelingen samen aan bedrijfsstrategieën en oplossingen. Dat zijn onder andere ons technologiecentrum, centraal laboratorium, kwaliteitscontrolecentrum, verticaal geïntegreerd productiesysteem en klantenservicecentra.

Lees meer.

De soundtrack van je herfst

Het vallen van de bladeren doet velen van ons ook sneller het knusse huis binnenkruipen. Nochtans kun je ook tijdens de herfst een nokvolle concertagenda bijeenschrapen.

Van paardenkracht naar kilowatt

Volgens specialisten loopt het gebruik van fossiele brandstoffen als aandrijfmiddel voor onze voertuigen stilaan ten einde. De elektrische auto is het bekendste alternatief, maar er zijn er nog een boel meer.

Het ideaal van de stad van de toekomst

‘Er is nood aan een compleet nieuw businessmodel’, zegt de ene expert. ‘Eigenlijk moet Vlaanderen herontwikkeld worden’, zegt de andere. De visies over de duurzame stad – en hoe die te bereiken – lopen vaak uiteen. Maar over één ding zijn alle experts het eens: het moet anders.

Creëer een duurzaam bedrijf zoals Brabantia

Bedrijven hebben het milieu en duurzaamheid steeds hoger op de agenda staan. En dat moet ook, willen we onze planeet leefbaar houden voor ons en de volgende generaties. Maar een duurzaam bedrijf creëren, hoe doe je dat?

Saartje Vandendriessche: ‘Mentaal was ‘Op De Man Af’ nog zwaarder dan fysiek’

Actrice, presentatrice, omroepster en nu ook ontwerpster van sportkleding (Saracino)… Saartje Vandendriessche was en is het allemaal. De verbindende factor in al die activiteiten? Er keihard voor gaan en alles geven. “Ik ben altijd vrij gedisciplineerd geweest.”

Hypergeconnecteerde business vraagt hyperlokale aanpak

Weinig onderwerpen die zo in de belangstelling staan tegenwoordig als het Internet of Things en, daarmee samenhangend, de ‘hyperconnected business’. Maar wat betekent dat nu eigenlijk voor bedrijven? Op welke manier wordt het geïmplementeerd? En hoe zit het met zaken als veiligheid? Siegfried Praille, Solution Design Architect van Fujitsu en Thomas Nagels, Innovation Manager bij Rombit, geven hun visie.

Archief.

Griet Deceuster:‘Onze visie op mobiliteit verandert’

Eeuwenlang zijn steden drukke plaatsen geweest, en ongetwijfeld zullen ze dat ook in de toekomst blijven. Maar de mobiliteitsoplossingen van morgen zullen verschillend zijn van die van vandaag. Griet Deceuster, directeur TM Leuven: “We gaan minder en minder zelf rijden, en meer en meer van diensten gebruik maken.”